مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:302017-09-20حوادث

افزایش 28 درصدی تلفات سوانح جاده‎‎ای در یزد


رییس پلیس راه استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش و پیشگیری از تصادفات در راه‎‎های استان، از افزایش 28 درصدی تلفات جاده‎‎ای استان خبر داد.

- سرهنگ احمد مظفری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پایان سفرهای تعطیلات تابستانی و بازگشت خانواده‎‎ها به شهرهای خود، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه پلیس راه کشور و همکاری هموطنان در رابطه با رعایت قوانین رانندگی، شاهد کاهش 5 درصد آمار متوفیان حوادث جاده‎‎ای کشور در این مدت بوده‎ایم.

وی اظهار کرد: این در حالی است که با وجود اقدامات متعدد پلیس راه در استان برای کاهش تخلفات رانندگی و پیشگیری از وقوع سوانح جاده‎‎ای از ابتدای سال، آمار تلفات جاده‎‎ای در راه‎‎های استان با افزایش 28 درصدی مواجه بوده است.

وی با بیان این که به لحاظ جراحات ناشی از تصادفات در این مدت کاهش پنج درصدی برای استان ثبت شده است، یادآور می‎‎شود: 50 درصد از تصادفات جاده‎‎های ‎استان مربوط به واژگونی و خروج از جاده ناشی از خواب‎‎آلودگی بوده است.

مظفری از اقدامات پلیس راه استان در ایام تعطیلات تابستانی را به حداکثر رساندن تعداد گشت‎‎های محسوس و نامحسوس پلیس در راه‎‎های استان و جلب همکاری سایر ارگان‎‎های مرتبط ذکر کرد و گفت: سعی شد تا با استقرار پایگاه‎‎های اورژانس و هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی تلفات سوانح جاده‎‎ای در یزد

افزایش 28 درصدی تلفات سوانح جاده‎‎ای در یزد