مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:102017-09-20اجتماعي

70درصد کشته شدن معابر شهری کهگیلویه و بویراحمد عابران پیاده هستند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 درصد کشته شدگان تصادفات معابر شهری این استان را عابران پیاده تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها افزود: بیشتر عابران پیاده کشته شده تصادفات شهری استان در بلوارها و ورودی شهرها جان خود را از دست می دهند.

وی در خصوص علت بالا بودن تعداد عابران پیاده کشته شده در معابر شهری استان بیان کرد: علت بالا بودن تعداد عابران پیاده کشته شده در معابر شهری استان سرعت بالا و غیرمجاز و ضعف سیستم مانیتورینگ در سطح بلوارها و ورودی شهرهای استان است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداران شهرهای استان نسبت به دوربین های کنترل ترافیک و نظارتهای هوشمند توجه ویژه داشته باشند چراکه در کاهش چشمگیر تخلفات رانندگی نقش مهمی دارند.

سرهنگ خوشوقت تصریح کرد: طی 5 ماهه سالجاری تا کنون 14 نفر در معابر درون شهری این استان جان خود را از دست دادند که 8 نفر از این تعداد در شهر یاسوج و مابقی در سایر شهرهای استان بوده است.

طی این مدت تصادفات فوتی دورن شهری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 14درصد کاهش یافت همچنین تصادفات جرحی نیز با کاهش 20 درصدی مواجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد کشته شدن معابر شهری کهگیلویه و بویراحمد عابران پیاده هستند

70درصد کشته شدن معابر شهری کهگیلویه و بویراحمد عابران پیاده هستند