مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:002017-09-20سياسي

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:دشمن به دنبال گرفتن عناصر قدرت از ایران است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال آن است که عناصر قدرت را از ایران بگیرد؛ این عناصر، عناصر قدرت جمهوری اسلامی هستند و به هیچ عنوان نباید آنهارا با کلک تعامل و مذاکره به دشمن داد.

- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:دشمن به دنبال گرفتن عناصر قدرت از ایران است جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال آن است که عناصر قدرت را از ایران بگیرد؛ این عناصر، عناصر قدرت جمهوری اسلامی هستند و به هیچ عنوان نباید آنهارا با کلک تعامل و مذاکره به دشمن داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،، حجت‎الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در دوره تربیتی مبلغ بسیج با عنوان هادیان بصیرت در مجتمع یاوران مهدی(عج) گفت: دشمنان انقلاب از دوره صدر اسلام شیوه مذاکره را به عنوان یکی از کارآمدترین روش‎ها برگزیده بودند و توانسته بودند چالش‎های زیادی برای انقلاب و اسلام ایجاد کنند.

وی افزود: ترامپ که امروز بیان می‎کند که برجام بدترین قرارداد است به این نتیجه رسیده است که آمریکا به آنچه که دنبال آن بوده رسیده است و از این به بعد برجام به ضرر آمریکا است.

وی گفت: اوباما در جلسه تودیع خود گفت که با تعامل ایران را چنان متوقف کردیم که با هیچ اسلحه‎ای نمی‎توانستیم این کار را انجام دهیم؛ اگر با بمب اتمی می‎توانستند مراکز هسته ای را بزنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:دشمن به دنبال گرفتن عناصر قدرت از ایران است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:دشمن به دنبال گرفتن عناصر قدرت از ایران است