مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:552017-09-20اقتصادي

برای مدیران خودرو و لب تاپ بخرید؛ حقوق کارگران را هم بدهید!


ضرب و شتم کارگری که در شرایط معمولی، فریاد مظلومیتش به گوش هیچ مسئول و نهاد تصمیم گیری نمی رسد، حقیقتی تلخ و باورنکردنی دیگری است که از بی عدالتی های رو به افزایش جامعه خبر می دهد؛ - بی عدالتی هایی که چون چکمه ای آهنین بر گلوی کارگر فشرده می شود، اما از آن سو رفاه و آسایش بی نظیری را برای آقازاده ها و مدیران ملی و محلی فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ روز گذشته، هزاران کارگر از شرکت هپکو و آذراب اراک در اعتراض به آنچه تضییع حقوق مادی و معنوی خود می دانند، به خیابان های ورودی و خروجی شهر اراک آمدند و با بستن جاده و راه آهن سراسری، تلاش کردند حقوق از دست رفته و مطالبات صنفی خود را به گوش مدیران استانی و ملی برسانند؛ اقدامی اعتراضی که با پوشش رسانه ای گسترده همراه شد و برای ساعاتی تردد در جاده های ترانزیتی شهر اراک را مختل کرد.

بلافاصله پس از شروع اعتراض های میدانی و بسته شدن جاده های ورودی و خروجی شهر اراک ـ که همزمان با بسته شدن راه آهن سراسری دنبال شد ـ شورای تأمین استان مرکزی با همکاری سایر مقام های مرتبط در پایتخت، پلیس ضد شورش را روانه مراکز تجمع کرد و با ارعاب کارگران، سعی بر از بین بردن تجمع ها کرد.

دو خط ورودی و خروجی شهر اراک به شهر خمین، کمربندی اراک تهران و راه آهن این استان نقاط حساس و مهمی بودند که با اجتماع هزاران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مدیران خودرو و لب تاپ بخرید؛ حقوق کارگران را هم بدهید!

برای مدیران خودرو و لب تاپ بخرید؛ حقوق کارگران را هم بدهید!