مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:512017-09-20سياسي

مجلس عزای حضرت سیدالشهدا (ع) در شبکه دو سیما


شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از جمله پیرغلامان عشق ، حب الحسین ، نو نوایان ، جشنواره فیلم های دفاع مقدس ، مستند مادرانه ، کوی محبت ، از آسمان و پخش مراسم سخنرانی و مداحی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

یکی از تدارکات ویژه این شبکه برای ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ تهیه مستند پیرغلامان عشق است.

این برنامه مستندی روایی از مداحان پیشکسوت و مخلص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که در آن سعی شده تا با انتخاب پیرغلامانی از سراسر کشور آیین های عاشورایی در اقلیم های متفاوت با شیوه ها و منش های خاص به تصویر کشیده شود .

از طرفی معرفی شیوه صحیح و اصولی مداحی، معرفی سبک های سنتی عزاداری سرور و سالار شهیدان، زنده نگه داشتن یاد و نام پیر غلامان مرحوم و پیشکسوت در سراسر کشور، ترویج انتخاب پوشش و اخلاق صحیح مداحی، بررسی اهمیت مطالعه مقاتل و کتب اشعار شاعران آیینی، انتقال عزاداری اصولی و سنتی به نسل جوان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس عزای حضرت سیدالشهدا (ع) در شبکه دو سیما

مجلس عزای حضرت سیدالشهدا (ع) در شبکه دو سیما