مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:502017-09-20سياسي

ایران برای همکاری های علمی بین المللی محدویتی قائل نیست


سرپرست وزارت علوم در دیدار با برنده جایزه نوبل فیزیک و 20 نفر از دانشمندان بین المللی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای همکاری های علمی بین المللی، - محدویتی قائلی نیست و تمامی دانشمندان و محققان در سراسر گیتی برای ما محترم بوده و آغوش جمهوری اسلامی ایران برای هر نوع همکاری دو و چند جانبه باز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدضیاء هاشمی در نشست مشترک با دکتر کلاوس فون کلیتسینگ ، برنده جایزه نوبل فیزیک و 20 نفر از دانشمندان بین المللی شرکت کننده در دهمین کنفرانس بین المللی مواد مغناطیسی و ابر رسانا که در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، برنامه های وزارت علوم را در خصوص همکاری های علمی بین المللی تشریح کرد.

دکتر هاشمی اظهار کرد: از آنجایی که نیازهای جوامع بشری به صورت مستقیم با یکدیگر مرتبط و گاها دارای یک منشاء و یکسان هستند، تبادل اطلاعات و بهره گیری از توان یکدیگر و به عبارت واضح تر بین المللی سازی دانشگاه ها یکی دیگر از سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در بستر این سیاست گذاری، صدها پروژه تحقیقاتی مشترک مابین اساتید داخل و خارج از کشور در حال اجرا است و سالانه شاهد برگزاری ده ها سمینار و کنفرانس بین المللی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای همکاری های علمی بین المللی محدویتی قائل نیست

ایران برای همکاری های علمی بین المللی محدویتی قائل نیست