مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 13:352017-09-20اجتماعي

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید 97-96، پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش آمده است: سپاس و ستایش بی پایان، خداوندی را سزاست که به انسان فکرت آموخت و جانش را به نور دانش روشن ساخت.

ماه مهر و همزمانی آن با محرم حسینی (ع)، پیام جوانمردی، آزادگی، عدالت طلبی و حقیقت جویی را برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما واجد والاترین جایگاه بوده و در جهان معاصر هم آموزش و پرورش به عنوان عامل مولد سرمایه های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار تلقی شده است و از نقشی شگرف در رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع برخوردار شده است.

رهبر فرزانه انقلاب نیز آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانسته و همواره همه دستگاه ها و سازمان ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار دعوت کرده اند.

همچنین ریاست محترم جمهور، مدرسه را خانه امید دولت و مردم و آموزش و پرورش را بنیادی ترین و مهم ترین بخش توسعه کشور معرفی نموده و دستیابی به پیشرفت و توسعه و ارتقا فرهنگ، دین مداری و اخلاق در جامعه را در پرتو تلاش های مجدانه معلمان می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید