مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:352017-09-20فرهنگي

گزارشی از رونمایی از سایت «نقد داستان»


سایت تخصصی «نقد داستان» با حضور جمعی از نویسندگان، منتقدان، ادب جویان دوره های آل جلال و سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

- سایت تخصصی نقد داستان با حضور جمعی از نویسندگان، منتقدان، ادب جویان دوره های آل جلال و سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و در ادامه برنامه آموزش های ادبی و استعدادیابی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، عصر سه شنبه (28 شهریور)، سایت نقد داستان برای نقد و بررسی تخصصی آثار داستانی نویسندگان فارسی زبان آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با متن خوانی سردبیر و منتقدان فعال در پایگاه تخصصی نقد داستان، همچنین مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی همراه بود، علاوه بر سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد، جمعی از مدیران این وزارتخانه نیز حضور داشتند.

نقد ادبی، ذره بین جادویی است دکتر محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: بسیار مفتخرم که به مناسبت آغاز یک فعالیت اجتماعی در حوزه نقد ادبی و نقد داستان در جمع شما حضور دارم و بسیار امیدوارم که این تلاش گروهی، که در امتداد سنت نقد هم هست، راه ها و روش های تازه ای را کشف کند و به توسعه و تکامل هرروزه گفتمان نقد کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از رونمایی از سایت «نقد داستان»

گزارشی از رونمایی از سایت «نقد داستان»