مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:252017-09-20سياسي

کمک مستشاری نیروی هوافضای سپاه به نیروی هوایی ارتش عراق


کمک مستشاری نیروی هوافضای سپاه به نیروی هوایی ارتش عراق " فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با درخواست کمک از سوی دولت عراق و حمایت های نظامی ایران در ابعاد مستشاری و تسلیحاتی، روابط و همکاری نیروهای نظامی دو کشور نزدیک تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سپهبد ستاد "انور حمد امین" فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین پیرامون تداوم همکاری ها و هماهنگی درخصوص مسائل مشترک به تبادل نظر پرداختند.

سردار حاجی زاده در این دیدار با تبریک پیروزی های عراق علیه تروریست های داعش به مرجعیت، ارتش و ملت آن با تأکید بر اینکه تعاملات، همکاری ها و روابط دو کشور ایران و عراق پس از تهاجم داعش به این کشور توسعه یافته و وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: با درخواست کمک از سوی دولت عراق و حمایت های نظامی ایران در ابعاد مستشاری و تسلیحاتی، روابط و همکاری نیروهای نظامی دو کشور نزدیک تر شده است.

وی تصریح کرد: از روزهای نخست حمله داعش به عراق، نیروی هوافضای سپاه با کمک های مستشاری و حمایت و پشتیبانی فنی و آموزشی در کنار نیروی هوایی عراق در مبارزه با تروریست ها بوده است و این روند تا امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مستشاری نیروی هوافضای سپاه به نیروی هوایی ارتش عراق

کمک مستشاری نیروی هوافضای سپاه به نیروی هوایی ارتش عراق