مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:252017-09-20پزشكي

آغاز فعالیت دفاتر خدمات سلامت در 9 استان کشور


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از فعالیت دفاتر خدمات سلامت در چند استان کشور خبر داد و چگونگی فعالیت آنها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مسئولان دفاتر خدمات سلامت استان های البرز، قم، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی، هرمزگان، آذربایجان غربی و تهران در مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر خسرو صادق نیت - رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در نشست مسئولان دفاتر خدمات سلامت 9 استان کشور بر اهمیت نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: اقدامات این دفاتر به عنوان ارائه دهنده خدمات در بخش خصوصی از مولفه های مهم در ارتقای وضعیت بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی است.

رییس مرکز سلامت محیط و کار افزود : برنامه دفاتر خدمات سلامت با راه اندازی 24 دفتر در تهران با هدف اجرایی کردن برنامه ممیزی بهداشتی از واحدهای صنفی آغاز شد و در فراخوان مرحله دوم، 19 دفتر دیگر در این استان راه اندازی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی گفت: در مرحله اول کشوریِ این برنامه، دفاتر خدمات سلامت در 9 استان البرز، قم، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی، هرمزگان، آذربایجان غربی و تهران شروع به کار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دفاتر خدمات سلامت در 9 استان کشور

آغاز فعالیت دفاتر خدمات سلامت در 9 استان کشور