مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 11:212017-09-20پزشكي

نتایج مطالعات جدید نشان داد افزایش سن پدر شدن مردان در آمریکا


یک مطالعه جدید نشان داد سن پدر شدن مردان آمریکایی تا ابتدای سال 2016 از 27 سال به 31 سال رسیده و این روند همین طور با افزایش روبه رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، بر اساس نتایج حاصل از یک مطالعه، سن باروری در مردان آمریکایی نسبت به ده های اخیر بالاتر رفته و همین موضوع موجب افزایش بیماری ها شده است.

تحقیقات نشان داده است، سنّ پدر شدن مردان آمریکایی از 27 سال به 31 سال تا ابتدای 2016 رسیده و این روند همین طور با افزایش روبه رو است؛ ضمن اینکه دولت آمریکا نیز برای مهیا شدن شرایط فرزندآوری زوج ها هیچ اقدامی نمی کند.

محققان دانشگاه استنفورد به این نتیجه رسیده اند که هر چه سن بالاتر رود، امکان باروری کاهش می یابد؛ ضمن اینکه باروری در سنّ بالا خطرات بالقوه ای را برای کودکان پدید می آورد.

سرپرست ارشد و نویسنده این تحقیق، مایکل آیزنبرگ می گوید: مردان بیش از زنان به پیامدهای انتخاب خود فکر می کنند؛ فرزندآوری در شرایطی که فرد بیکار است، توان پرداخت اجاره خانه ندارد و نمی تواند ابتدایی ترین نیازهای فرزندش را برطرف کند، در آمریکا ریسک محسوب می شود و همین موضوع موجب شده است تا هر سال نرخ باروری با افزایش روبه رو باشد .

این مطالعه مشخص کرد، نرخ مردانی که در سن 40 سالگی و یا بالاتر پدر می شوند،تا پایان سال 2015 از 4 درصد به 9 درصد افزایش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مطالعات جدید نشان داد افزایش سن پدر شدن مردان در آمریکا

نتایج مطالعات جدید نشان داد افزایش سن پدر شدن مردان در آمریکا