مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:352017-09-20پزشكي

تشریح وضعیت آوارگان روهینجایی از زبان مسئول اعزامی ایران به منطقه


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر پس از بازگشت از منطقه حضور آوارگان روهینجایی، وضعیت امدادرسانی و شرایط 400 هزار آواره روهینجایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن سقاریه که همراه با اولین محموله اعزامی ایران به روهینجا به منطقه رفته بود، در مورد شرایط آوارگان روهینجایی و امدادرسانی به آنها، گفت: حدود 400 هزار نفر در منطقه کاکف بازار حضور دارند که این تعداد شامل کودکان، زن ها و افراد مسن می شود.

از آنجایی که شرایط اردوگاهی و استقرار این افراد فراهم نشده است آنها به صورت پراکنده در جنگل ها حضور دارند و این در حالی است که شرایط اقلیمی آنجا به شکلی است که تقریبا هر روز بارندگی های سیل آسا در آنجا وجود دارد.

وی اضافه کرد: به خاطر نبودن شرایط مناسب برای ایجاد سرپناه آنها در کپرهایی از جنس پلاستیک زندگی می کنند و طبیعتا به دلیل اینکه زیرانداز داخل آن وجود ندارد زندگی در آنها مشکل ساز است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در مورد توزیع کمک های جمعیت های کشورهای مختلف، بیان کرد: به دلیل شرایط ، اردوگاهی وجود ندارد توزیع اقلام به صورت غیراصولی انجام می شود و کودکان زیادی در حال حاضر دچار سوء تغذیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت آوارگان روهینجایی از زبان مسئول اعزامی ایران به منطقه

تشریح وضعیت آوارگان روهینجایی از زبان مسئول اعزامی ایران به منطقه