مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 10:112017-09-20سياسي

در گفت وگو با فارس ویژه برنامه های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد


مجموعه های صدام تنها نبود، در لباس رزم، آن 23 نفر از تولیدهای واحد موشن گرافیک و همچنین مستندهای بهار می آید، جنگ، دوربین، من و سلام و رحمت الله، - ویژه برنامه های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد مجموعه های صدام تنها نبود، در لباس رزم، آن 23 نفر از تولیدهای واحد موشن گرافیک و همچنین مستندهای بهار می آید، جنگ، دوربین، من و سلام و رحمت الله، معمای c130 تولیدهای گروه مستند سیما به شمار می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون "، واحدهای مختلف در سازمان صدا و سیما در هفته دفاع مقدس برنامه های خاصی را برای مخاطبان تدارک دیده اند.

** صدام تنها نبود ، در لباس رزم ، آن 23 نفر تولیدهای واحد موشن گرافیک علی خواجه مدیر واحد موشن گرافیک با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت تقارن با هفته دفاع مقدس واحد موشن گرافیک بسیج سازمان صدا و سیما برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: از این میان می توان به مجموعه 6 قسمتی صدام تنها نبود به کارگردانی سید حسین جوادی اشاره کنم که در رابطه با کمک هایی است که صدام چه در زمینه های سیاسی، اطلاعاتی و چه امنیتیاز خارج از عراق گرفته است.

در این مستند کشورهایی که به او کمک کردند را بررسی نشان داده می شوند که در قالب میان برنامه از شبکه خبر پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس ویژه برنامه های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد

در گفت وگو با فارس ویژه برنامه های مرکز بسیج صداوسیما در هفته دفاع مقدس اعلام شد