مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 09:402017-09-20فرهنگي

اظهارات رضا کیانیان در پی انتخاب «نفس»


رضا کیانیان با تاکید براینکه در انتخاب فیلم «نفس» برای معرفی به اسکار هیچ اعمال نظر بیرونی صورت نگرفته است، گفت: این فیلم امتیاراتی دارد که برای اعضای آکادمی اسکار می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

- رضا کیانیان با تاکید براینکه در انتخاب فیلم نفس برای معرفی به اسکار هیچ اعمال نظر بیرونی صورت نگرفته است، گفت: این فیلم امتیاراتی دارد که برای اعضای آکادمی اسکار می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

این بازیگر سینما که عضو هیأت انتخاب سینمای ایران برای معرفی اثری به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) بوده است، درباره انتخاب فیلم نفس در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: در معرفی فیلم به اسکار باید اثری انتخاب می شد که بتواند مورد توجه اعضای اکادمی قرار بگیرد و در رقابت با فیلم های خارجی شانس بیشتری داشته باشد پس باید ذائقه آکادمی را بشناسیم و بررسی می کردیم که در این سال ها انتخاب آن ها بر اساس چه اساسی بوده و چه فیلم هایی را برگزیده اند.

او با بیان اینکه "انتخاب یک فیلم برای شرکت در جشنواره های اروپایی قواعد خاص خود را دارد و هر کدام از این رویدادهای سینمایی با اسکار تفاوت دارند،" ادامه داد:اگر قرار بود برای یک جشنواره اروپایی فیلم انتخاب کنیم، به ضوابط دیگری توجه می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رضا کیانیان در پی انتخاب «نفس»

اظهارات رضا کیانیان در پی انتخاب «نفس»