مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 08:552017-09-20اقتصادي

شورای سیاستگذاری سنگ استان مرکزی درصدد تدوین سند راهبردی توسعه ای


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، گفت: شورای سیاستگذاری سنگ به دنبال تدوین سند راهبردی توسعه سنگ استان مرکزی است.

- محمدرضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای سیاستگذاری سنگ استان مرکزی اظهار کرد: این جلسات به ابتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود و به دنبال شناسایی موانع مربوط به زنجیره صنعت سنگ استان شامل کتشاف، استخراج، فراوری و صادرات و ارائه راهکار عملی برای توسعه این صنعت است.

وی تهیه آمار و اطلاعات دقیق از صنعت سنگ استان و ساماندهی آن را از دیگر اهداف برشمرد و افزود: در این جلسات به موضوعات متعددی نظیر بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات معادن و صنایع معدنی ، ارتقاء سطح مهارت نیروی انسانی در زنجیره صنعت سنگ از طریق آموزش، برنامه های آموزشی و تحقیقاتی، اصلاح روش ها و ارائه تسهیلات مالی به متقاضیان، کاهش ضایعات در معادن و صنایع سنگ بری و استفاده بهینه از آنها، افزایش ایمنی و بهره وری در صنعت سنگ و افزایش تولید و رقابت پذیری واحدهای تولیدی توجه می شود و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی جلوگیری از صادرات سنگ خام و به روز شدن فرآوری را از دیگر اهداف اصلی برگزاری این جلسات دانست و گفت: تلاش می شود تا با برگزاری این نشست های تخصصی و تبادل نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای سیاستگذاری سنگ استان مرکزی درصدد تدوین سند راهبردی توسعه ای

شورای سیاستگذاری سنگ استان مرکزی درصدد تدوین سند راهبردی توسعه ای