مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 08:402017-09-20بين الملل

مشاور اسد: برقراری صلح و ساختن آینده سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است


مشاورسیاسی و رسانه ای ریاست جمهور سوریه اعلام کرد که برقراری صلح و ایجاد آینده درخشان برای سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است.

- مشاور اسد: برقراری صلح و ساختن آینده سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است مشاورسیاسی و رسانه ای ریاست جمهور سوریه اعلام کرد که برقراری صلح و ایجاد آینده درخشان برای سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، بثینه شعبان، مشاورسیاسی و رسانه ای بشار اسد، ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که برقراری صلح و ساختن آینده ای درخشان برای سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است.

وی در ادامه افزود: آن چه که طی سال های اخیر در سوریه رخ داده نتیجه طرح های صهیونیستی و استعماری است که به دنبال هدف قرار دادن تصمیمات این کشور در آینده است.

بثینه شعبان در سخنرانی اخیر خود خاطرنشان کرد: رسانه های مغرض نقشی کلیدی در جنگ علیه سوریه از طریق فریب اذهان عمومی و پخش فتنه و تفرقه میان اعضای جامعه دارند که مبارزه با این مساله نیازمند ارتقای آگاهی عمومی است.

مشاورسیاسی و رسانه ای بشار اسد همچنین تصریح کرد که سوریه با کشورهای دوستی هم پیمان شده که منافع آن ها همگی نابودی تروریسمی است که برای تمامی جهان خطر ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اسد: برقراری صلح و ساختن آینده سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است

مشاور اسد: برقراری صلح و ساختن آینده سوریه دشوارتر از پیروزی در جنگ است