مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 06:252017-09-20بين الملل

تذکر روحانی به نخست وزیر پاکستان درباره امنیت مرزها


رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های گسترده ایران و پاکستان برای تعمیق همکاری های مشترک گفت: ما آماده تامین انرژی پاکستان و همچنین استقبال از سرمایه گذاران پاکستانی در این حوزه هستیم.

دکتر روحانی، لازمه توسعه روابط اقتصادی را همکاری بهتر بانکهای دو کشور دانست و افزود: باید بانکهای ایرانی و پاکستانی بر مبنای توافقات انجام شده برای ایجاد شعباتی در دو کشور تشویق و حمایت شوند.

رییس جمهور همچنین به خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان اشاره کرد و گفت: در این بخش ما به سهم خود عمل کردیم و در قالب یک کار عظیم، لوله های خطوط انتقال گاز را تا نزدیک مرز دو کشور آورده ایم.

دکتر روحانی با بیان اینکه ایران آماده تکمیل خط لوله انتقال گاز است ، گفت: امیدوارم تعهدات دو طرف عملی شود که این به نفع هر دو کشور خواهد بود.

رییس جمهور افزود: ما همچنین آماده ایم با سرمایه گذاری مشترک کشورهای دیگر در مناطق مرزی با پاکستان نیروگاه احداث و برق به پاکستان صادر کنیم.

دکتر روحانی همچنین لازمه توسعه مناطق مرزی دو کشور و تقویت روابط را مرزهای امن و مطمئن برشمرد و اظهارداشت:اینکه گروه های تروریستی از داخل پاکستان به مرزهای ما حمله کنند به نفع روابط ما نیست و از دولت پاکستان انتظار داریم گروه های تروریستی را شناسایی و مانع فعالیت آنها علیه ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر روحانی به نخست وزیر پاکستان درباره امنیت مرزها

تذکر روحانی به نخست وزیر پاکستان درباره امنیت مرزها