مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 17:202017-09-19ورزشي

سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران


سروش احمدی با پیروزی 10 بر 7 برابر نماینده تایلند در دیدار پایانی بر سکوی نخست وزن 63- کیلو گرم تکواندو مردان در بازی های داخل سالن آسیا ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز روز دوم رقابت های تکواندو بازی های داخل سالن آسیا 2017 که به میزبانی کشور ترکمنستان و با حضور 258 هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می شود، امروز(سه شنبه) در بخش مردان و در وزن 63- کیلوگرم سروش احمدی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی جعفر دهو ماد از عراق را 24 بر 7 شکست داد.

احمدی در مرحله یک چهارم نهایی حکمت الله زاین از افغانستان را نیز با نتیجه 24 بر 9 از پیش رو برداشت و با صعود به جمع چهار نفر پایانی، مدال برنزش را مسجل کرد.

نماینده وزن 63- کیلوگرم ایران برای صعود به فینال هوچیا هسین از چین تایپه را پیش رو داشت که در پایان موفق شد با نتیجه 18 بر 4 برابر این حریف به پیروزی برسد و به فینال بازیهای داخل سالن آسیا راه یابد.

احمدی در دیدار فینال به مصاف نوتاوی کلومپانگ از تایلند رفت و توانست با کسب پیروزی 10بر 7برابر حریفش به مدال طلای وزن 63- کیلو گرم تکواندو مردان بازی های داخل سالن آسیا دست یابد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران

سروش احمدی سومین طلایی تکواندوی ایران