مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 17:102017-09-19فرهنگي

ناگفته ها از بازار ناامن سینما تا پیشنهاد یک "طرح روزآمد"


علیرضا داودنژاد که همواره دغدغه ی مسایل صنفی سینما را داشته است، این بار در مقام سخنگوی مجمع فیلم سازان از مسایل مبتلا به سینما سخن گفت و خبر داد که این مجمع طرحی را با عنوان "روزآمد کردن پخش و نمایش برای برون رفت سینما" از ناامنی ارایه داده است.

- این کارگردان سینمای ایران در گفت وگوی مفصلی که با ایسنا داشته مسایل مختلفی را مطرح کرده و از تاریخچه شکل گیری حرفه کارگردان ـ تهیه کننده در سینمای ایران و نقش آنها در سینمای بعد انقلاب تا امروز سخن گفته است که در ادامه مشروح این گفت وگو را می خوانیم.

شما به تازگی سخنگوی مجمع فیلم سازان شدید، دغدغه این تشکل صنفی که محل تجمع تهیه کننده -کارگردان های سینمای ایران است، این روزها چیست؟ شورای مرکزی مجمع فیلمسازان درباره ی مسایل اصلی سینما همچون سرمایه گذاری، تهیه کنندگی، توزیع و نمایش دغدغه های خیلی جدی دارد و به نظرش آثار و تبعات ناامنی بازار سینما ابعادش آشکارتر شده و باعث شده تا در شورای مرکزی مجمع گفت وگوهایی جریان پیدا کند که بتوانیم در فهم صورت مسئله و چاره جویی برای آن به نتیجه گیری های معینی دست پیدا کنیم.

به عبارت دیگر ما بار دیگر با توجه به نقش جریان تهیه کننده -کارگردانی که تاثیر تعیین کننده آن را مخصوصا در تولیدات سال های اخیر شاهد هستیم، بار دیگر این پرسش ها را مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته ها از بازار ناامن سینما تا پیشنهاد یک "طرح روزآمد"

ناگفته ها از بازار ناامن سینما تا پیشنهاد یک "طرح روزآمد"