مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 16:562017-09-19اقتصادي

با حضور مدیرعامل بانک شهر ابرITM ساخته شده توسط متخصصان داخلی رونمایی شد


جدیدترین و به روزترین ITM که توسط متخصصان داخلی ساخته شده است امروز با حضور مدیرعامل بانک شهر در ساختمان مرکزی این بانک رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی "، مراسم رونمایی از جدیدترین و به روزترین ITM که توسط متخصصان داخلی ساخته شده است امروز با حضور مدیرعامل بانک شهر در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: این بانک نسبت به سنوات قبل رشد بسزایی داشته است ضمن آنکه در حوزه بانکداری الکترونیک پیشتاز است و فعالانه عمل می کند.

محمد پورزرندی ادامه داد: چندی پیش در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک ها، وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند که در این جلسه درباره کمک به واحدهای کوچک و متوسط از فعالیت های بانک شهر قدردانی شد.

وی ادامه داد: بانک شهر در تهران 30 هزار شغل ایجاد کرده است به عنوان مثال در حوزه بانکداری الکترونیک و مجازی، 1000 نفر از جوانان را بر سر کار گذاشتیم ضمن آنکه در خطوط متروی 4،6،7 و 8 تهران نیز با سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال کرده ایم.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: در بحث تولید و اشتغال با سرمایه گذاری بانک شهر، حدود 37 هزار نفر در متروی همه شهرها مشغول شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیرعامل بانک شهر ابرITM ساخته شده توسط متخصصان داخلی رونمایی شد

با حضور مدیرعامل بانک شهر ابرITM ساخته شده توسط متخصصان داخلی رونمایی شد