مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 16:002017-09-19اقتصادي

چرا مردم از سوخت CNG استقبال نمی کنند؟


با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان، حجم سفرها افزایش یافته است و این افزایش تعداد سفرها باعث افزایش میزان مصرف سوخت در این روزها شده است تا آنجا که در روز شانزدهم شهریور ماه امسال رکورد مصرف بنزین در سال 96 شکسته شد.

- کارشناسان عوامل مختلفی را در مصرف بالای بنزین دخیل دانسته اند اما مهمترین عامل در این زمینه عدم استفاده از CNG به عنوان سوخت، شناخته شد.

اما علت عدم استقبال مردم از CNG به عنوان یک سوخت پاک چیست؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی"، در هفته گذشته شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد با ثبت مصرف 104 میلیون و 700 هزار لیتر مصرف بنزین در روز شانزدهم شهریور ماه، رکورد مصرف بنزین در سال جاری شکسته شد.

پیش از این، بیشترین مصرف بنزین در روز 12 فروردین ماه 96 با حجم 102.

4 میلیون لیتر ثبت شده بود.

رکورد زنی مصرف بنزین باعث شد تا کارشناسان عوامل مختلفی را در این موضوع دخیل بدانند اما شاید عدم مصرف CNG متهم ردیف اول این موضوع شناخته شد.

سید محمد رضا موسوی خواه مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در زمینه مصرف پایین CNG در کشور عنوان داشت که روزانه بیش از 40 میلیون مترمکعب ظرفیت توزیع گاز CNG در خودروها را داریم اما از این میزان تنها حدود 21 میلیون مترمکعب مورد استفاده قرار می گیرد و به عبارتی نیمی از ظرفیت CNG کشور بلااستفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم از سوخت CNG استقبال نمی کنند؟

چرا مردم از سوخت CNG استقبال نمی کنند؟