مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 14:352017-09-19سياسي

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان فارس تشریح شد


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، برنامه های پیش بینی شده برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی سه شنبه 28 شهریور در یک کنفرانس خبری گفت: هدف از پیش بینی و اجرای برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است .

گرامی، تبیین نقش رهبری، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد باز دارندگی در مقابله باتهدیدات، تبیین نقش بصیرت، مقاومت و وحدت، نهادینه سازی روحیه ولایتمداری و تبیین اقتصاد مقاومتی از اهداف برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

او با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد، تشکل های مردمی و هیئات مذهبی در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، خواستار هماهنگی و همکاری شایسته تمام اداره ها و سازمان های فرهنگی و دیگر نهادها برای تقویت این برنامه ها شد.

گرامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، لزوم پرداختن به برنامه هایی با بهره گیری از مراسم های ویژه دهه اول محرم و ایجاد فضای تبلیغاتی خاص را یادآور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان فارس تشریح شد

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان فارس تشریح شد