مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 14:102017-09-19اقتصادي

قیمت فروش گوشت و مرغ برای هیات ها


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات های مذهبی در ماه محرم به قیمت تنظیم بازاری توزیع می شود و در صورت لزوم برای کنترل قیمت ها از ذخایر این شرکت استفاده می شود.

یوسف جلوخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه نقطه عرضه عمده گوشت قرمز منجمد و گرم و گوشت مرغ به صورت تنظیم بازاری در سطح شهر تهران از جمله تهرانپارس در شرق، مجتمع هشت شهریور در غرب و جاده قدیم کرج و شهرآرا در مرکز پایتخت پیش بینی شده که برای هیات های مذهبی، تکایا و دسته های ویژه ماه محرم این محصولات پروتیینی را به قیمت تنظیم بازاری عرضه می کنند و هیات های مذهبی می توانند با دریافت معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی به میزان سهمیه ای که برای آنها مشخص می شود نیازمندی خود را از این طریق اعلام کنند.

وی افزود: قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد در ماه محرم برای هیات های مذهبی، تکایا و دسته ها در صورت نیاز بازار به صورت تنظیم بازاری برای مردم کیلویی 5700 تومان است.

همچنین هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم آسیای میانه 31 هزار و 500 تومان و گوشت گرم استرالیایی کیلویی 33 هزار تومان به صورت لاشه کامل و نیم شقه است که البته در بسته بندی شده با برچسب به قیمت 43 هزار تومان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت فروش گوشت و مرغ برای هیات ها

قیمت فروش گوشت و مرغ برای هیات ها