مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 14:062017-09-19سياسي

کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی آن چاپ و منتشر شد


کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی با هدف نشان دادن تأثیر قرآن بر روی افراد چاپ و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی "، با توجه به اینکه آسیب ها و تبعات منفی حفظ نادرست قرآن در حوزه روان شناختی به ویژه در گروه های سنی خردسالان و دوره های حفظ یکساله از موضوعات و مسایل جدی امروز است، کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی با هدف بررسی این موضوعات در دو بخش تهیه و تدوین شده است.

در بخش نخست این کتاب، مباحث نظری و تاریخی موضوع حفظ قرآن از جمله اهمیت و ارزش حفظ قرآن، روش های حفظ قرآن و فواید و ابعاد حفظ قرآن مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.

در بخش دوم کتاب، به بررسی تأثیر حفظ قرآن بر سلامت روان، عزت نفس و سبک های مقابله با استرس در قالب یک پژوهش میدانی پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی آن نتیجه کار مطالعاتی و تحقیقات میدانی جمعی از اساتید و کارشناسان حفظ قرآن است که توسط مصطفی عباسی مقدم، محمدرضا تمنایی فر و عصمت کاشی تألیف و به همت انتشارات دارالعلم قم منتشر شده است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a0ypa8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی آن چاپ و منتشر شد

کتاب حفظ قرآن و آثار روان شناختی آن چاپ و منتشر شد