مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 13:452017-09-19اقتصادي

افزایش 11 درصدی ارزش اعتباری پرونده های جرائم اقتصادی در آذربایجان شرقی


رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از افزایش 11 درصدی ارزش اعتباری پرونده های جرائم اقتصادی از جمله اختلاس، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری و ارتشاء در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر عباس زاده در جمع خبرنگاران با بیان این که علل و انگیزه اکثر جنایات قتل، اختلافات خانوادگی بوده است، اظهار کرد: اختلافات خانوادگی 30 درصد و مسائل نزاع و درگیری 20 درصد از انگیزه های ارتکاب قتل در استان است.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان این که جرائم جنایی در نیمه ی نخست امسال در حوزه قتل، 16 درصد کاهش یافته است، گفت: در این مدت 26 فقره قتل رخ داده که همه آن ها کشف شده است.

وی با بیان این که شش ماه سال نخست سال جاری، کشف پرونده های اختلاس در استان 100 درصد افزایش یافته است، افزود: پلیس آگاهی استان200 درصد دستگیری در حوزه ی جرائم اقتصادی افزایش یافته است .

عباس زاده با اشاره به این که در شش ماه نخست سال هفت درصد باندها در حوزه ی قاچاق کالا متلاشی شده است، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری ارزش ریالی پرونده های قاچاق کالا در استان افزایش یافته است.

وی افزود: عمده ورود کالاهای قاچاق در استان از شهرستان های جلفا، مرند و شبستر انجام گرفته و در بحث تشکیل پرونده های قاچاق 24درصد کاهش داشته ایم و شیشه آلات و کریستال از عمده ترین کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 درصدی ارزش اعتباری پرونده های جرائم اقتصادی در آذربایجان شرقی

افزایش 11 درصدی ارزش اعتباری پرونده های جرائم اقتصادی در آذربایجان شرقی