مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 13:252017-09-19اقتصادي

تیگو7؛ انقلاب چری در راه جهانی شدن


خودروی تیگو7 را میتوان شروع استراتژی چری برای تولید محصولی جهانی و فتح بازارهای بین المللی دانست - چه کسی گمان می برد تا کمتر از یک دهه چینی ها پای خود را به بزرگترین رویدادهای خودرویی جهان باز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران ، در طول برگزاری بزرگترین همایش خودرویی جهان در فرانکفورت ، شرکت چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین با ارائه مدل تیگو اکسیید و مدل مفهومی کوپه نشان داد که باید دیدگاه را به طور کلی در مورد چینیها تغییر داد و شرکت چری به عنوان این پرچمدار به خوبی این پیغام را مخابره نمود.

برای اثبات و لمس موضوع فوق می توان نگاهی به فعالیت چری و روند پیشرفت و توسعه محصولات آن در بازار کشور داشت، اخیرا تیگو7 به عنوان لوکس ترین خودروی چینی توسط شرکت مدیران خودرو راهی بازار گردیده ، خودرویی با طراحی و استایل کاملا به روز که روی کاغذ حریفان کره ایی و ژاپنی خود را به چالش می کشد.

خودروی تیگو7 را میتوان شروع استراتژی چری برای تولید محصولی جهانی و فتح بازارهای بین المللی دانست ، درست در جایی که نشریه ژاپنی معتبر کاراستایل لقب زیباترین خودروی چینی را به این محصول میدهد و موتور 1.

5 لیتری توربو آن موفق به دریافت جوایز گوناگون در زمینه بهره وری می گردد که با هماهنگی گیربکس دوکلاچه خود که توسط شرکت آلمانی معتبر و پر سابقه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیگو7؛ انقلاب چری در راه جهانی شدن

تیگو7؛ انقلاب چری در راه جهانی شدن