مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 13:252017-09-19سياسي

زباله بابلسر در مرز بحران


مسئولان شهرستان بابلسر از بحرانی شدن زباله در این شهرستان خبردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کارگروه مدیریت پسماند با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندارمازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه سیدعلی اسد فرماندار بابلسر، عسکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن احتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بابلسر اظهار کرد: مدیریت پسماند از جمله اموری است که مستقیماً با سلامت و بهداشت آحاد جامعه ارتباط دارد و به این دلیل باید با حساسیت بیشتری به آن توجه داشت.

وی به تلاش های دولت تدبیر و امید در راستای مدیریت پسماند و صیانت از محیط زیست اشاره کرد و یادآور شد: در سفر دولت تدبیر و امید به مازندران، منابع خوبی به طرح های مدیریت پسماند استان اختصاص پیدا کرد و باید تلاش شود تا این منابع به موقع جذب و به درستی برای مدیریت پسماند مازندران هزینه شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به احداث پروژه زباله سوز و کمپوست در نوشهر و ساری افزود: پروژه های نیروگاه زباله سوز در شهرک صنعتی ساری و شهرستان نوشهر و کارخانه های کمپوست تعریف شده برای شهرستان ها ی دیگر با قوت در حال پیگیری است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله بابلسر در مرز بحران

زباله بابلسر در مرز بحران