مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 12:552017-09-19فرهنگي

اعلام ویژه برنامه های هنری دفاع مقدسی یک سازمان


در آستانه هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه حوزه هنری در بخش های مختلفی چون تئاتر، مستند، انیمیشن، فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و سرود، - آرشیو و منابع آرشیوی توسط رییس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر جعفری که 28 شهریور ماه در جمع خبرنگاران حاضر شده بود با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی ایثار، فداکاری، جهاد و مقاومت و امید به پیروزی در برابر آمریکا و اسراییل است، گفت: ما باید این عظمت را پاس بداریم و یاد ایثارگران و شهیدان را گرامی بداریم تا بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

او با اشاره به فعالیت های هنری که در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، اظهار کرد: در حوزه هنرهای نمایشی از 30 عنوان کتاب نمایشنامه با محوریت دفاع مقدس با تیراژ 75 هزار نسخه رونمایی خواهد شد، این اتفاق در این راستاست تا علاقه مندان بتوانند متن مورد نیاز نمایشنامه خود را در اختیار داشته باشند.

همچنین مجوزی را در نشر هنر دفاع مقدس به نام نشر هنر دفاع دریافت کردیم که از آن هم رونمایی خواهیم کرد.

جعفری همچنین خبر داد که در این حوزه مجموعه مقالات پدیدارشناسی تئاتر دفاع مقدس در قالب یک کتاب رونمایی خواهد شد و توضیح داد: در ادامه نشست تخصصی و گفتمان با محوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های هنری دفاع مقدسی یک سازمان

اعلام ویژه برنامه های هنری دفاع مقدسی یک سازمان