مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 12:362017-09-19ورزشي

کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی عشق آباد + تصاویر


کاروان ایران در بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در سومین روز این رقابت ها خوش درخشید و در رتبه دوم مدال ها پس از ورزشکاران ترکمنستانی قرار گرفتند.

- " در عشق آباد، کاروان ورزشی ایران در پایان روز سوم مسابقات داخل سالن آسیا عشق آباد-2017 با 4 طلا، 2 نقره و 6 برنز به رده دوم صعود کرد و با اعتماد به نفس در حال پیشرفتی و کسب مدال های خوشرنگ است.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران به منظور حضور در مراسم افتتاحیه بازی های مذکور در تاریخ 17 سپتامبر به عشق آباد آمد و با همراهی سفیر ایران در عشق آباد و سایر مسئولین عالی رتبه ورزشی و المپیک کشورمان با اعضای کاروان اعزامی کشورمان در محل دهکده المپیک محل برگزاری این بازی ها دیدار و در مراسم اعطا توزیع مدال و نیز با مقامات دولت ترکمنستان، رییس کمیته المپیک آسیا ملاقات جداگانه داشته و جلسه ای در محل سفارت ایران در عشق آباد، حضور یافت.

علی اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا است که در کلیه مراحل این بازی ها، ورزشکاران را همراهی می کند.

امروز چهارمین روز از بازی های آسیای داخل سالن و هنرهای رزمی است که با حضور حدود 6 هزار ورزشکار از 65 کشور آسیای و اقیانوسیه در 21 رشته ادامه دارد و در تاریخ 27 سپتامبر مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی عشق آباد + تصاویر

کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی عشق آباد + تصاویر