مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 11:512017-09-19سياسي

محمدی خبر داد تنظیم لایحه ای در مجلس پیرامون ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای


نایب رییس کمیسیون آ موزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تنظیم لایحه ای در مجلس درباره مهارت های فنی و حرفه ای خبر داد.

- تنظیم لایحه ای در مجلس پیرامون ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای نایب رییس کمیسیون آ موزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تنظیم لایحه ای در مجلس درباره مهارت های فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، داوود محمدی نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در اجلاس سراسری مدیران دانشگاه های فنی و حرفه ای در هتل المپیک تهران با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای برای اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما پتانسیل ارزشمندی در آموزش های فنی و حرفه ای داریم که باید از آن استفاده بهینه کنیم ولی در حال حاضر اینگونه نیست.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای از زمانی که از وزارت آموزش و پرورش جدا شد با مشکلات زیادی روبرو شده است و جایگاه خود را در وزارت علوم پیدا نکرد که مقداری از مشکلات نیز ساختاری است و ما خواستار آن هستیم تا مشکلات بررسی شود.

به گفته وی برای حل مشکلات باید از افراد توانمند نظرخواهی شود و آسیب شناسی به طور کامل و جدی صورت بگیرد زیرا بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد، رکود و بیکاری را می توانیم از طریق دانشکده های فنی و حرفه ای رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی خبر داد تنظیم لایحه ای در مجلس پیرامون ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای

محمدی خبر داد تنظیم لایحه ای در مجلس پیرامون ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای