مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 11:152017-09-19دانش

از آموزش های به روز در روزنامه نگاری عقبیم!


آموزش روزنامه نگاری در سیستم دانشگاهی و ضعف های آن را ناشی از خلاء تحقیقات آینده پژوهی می داند که برای اتفاقات پیش رو برنامه ریزی نکرده است تا شکاف بین سرفصل های تدریس شده با روزنامه نگاری تحریریه ها را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید عقیلی رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با شفقنا معتقد است هیچ رسانه ای، رسانه ی دیگر را از بین نمی برد.

اگرچه شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی به دلیل نفوذ، کاربرد و به روز بودنشان به طرز عجیبی در زندگی روزمره ما رسوخ کرده اند و این شکاف خیلی بیشتر شده است.

شما به عنوان رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت این دانشکده را از نظر آموزش روزنامه نگاری چه طور می دانید؟ وضعیت آموزش روزنامه نگاری به طور کلی با عنایت به سرفصل ها و اصولاً درس هایی که برایش تعریف شده است، به دهه ی شصت برمی گردد و مطمئناً در این سی سال مخصوصاً در 10 سال گذشته تحولات حوزه تکنولوژی در معنای عام و تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی در معنای خاص به حدی زیاد بوده که شکاف بسیار گسترده ای ایجاد شده است بین روزنامه نگاری با سرفصل های تعریف شده در سه دهه پیش تا با آنچه در حال حاضر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آموزش های به روز در روزنامه نگاری عقبیم!

از آموزش های به روز در روزنامه نگاری عقبیم!