مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 09:202017-09-19بين الملل

شرط گروه به اصطلاح "دوستان سوریه" برای کمک به بازسازی این کشور


کشورهای غربی به دنبال شکست مقاصدشان در سوریه و در ادامه بهانه تراشی ها و مانع تراشی هایشان در مسیر بازگشت ثبات به این کشور جنگ زده، اعلام کردند تا آغاز روند سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد به بازسازی این کشور کمکی نمی کنند.

- شرط گروه به اصطلاح "دوستان سوریه" برای کمک به بازسازی این کشور کشورهای غربی به دنبال شکست مقاصدشان در سوریه و در ادامه بهانه تراشی ها و مانع تراشی هایشان در مسیر بازگشت ثبات به این کشور جنگ زده، اعلام کردند تا آغاز روند سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد به بازسازی این کشور کمکی نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد، آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای مخالف بشار اسد، رییس جمهور سوریه تا زمانی که یک گذار سیاسی بدون اسد وجود نداشته باشد از بازسازی سوریه حمایت نخواهند کرد.

اعضای گروه به اصطلاح "دوستان سوریه" که ائتلافی است از کشورهای غربی و کشورهای حوزه خلیج فارس روز دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کردند.

آن هم در زمانی که درگیری ها در سوریه به هفتمین سال کشیده شده اما از آنجایی که تمامی توجهات به تهدیدات اتمی کره شمالی و سرنوشت توافق اتمی ایران معطوف است فوریت خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط گروه به اصطلاح "دوستان سوریه" برای کمک به بازسازی این کشور

شرط گروه به اصطلاح "دوستان سوریه" برای کمک به بازسازی این کشور