مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 08:452017-09-19سياسي

افزایش مراکز سلول درمانی به 44 مرکز در سال جاری


دبیر ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی از افزایش مراکز فعال در حوزه سلول درمانی از 4 مرکز در سال 93 به 44 مرکز در سال 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرعلمی حمیدیه در جلسه مشترک ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی با ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اشاره به برخی دستاوردهای این ستاد افزود: از سال 93 تا 96 تعداد مراکز فعال در حوزه سلول درمانی از 4 مرکز به 44 مرکز و تعداد شرکت های دانش بنیان از یک شرکت به 56 شرکت افزایش یافته است.

وی ایجاد 30 کارگروه تخصصی در ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی را از دیگر اقدامات این ستاد دانشت که بیش از 1000 عضو هیات علمی زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آنها عضویت دارند.

دبیر ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی همچنین به تشکیل 21 شورای استانی توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی در 21 استان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ایران در این حوزه رتبه اول در بین کشورهای اسلامی را به خود اختصاص داده و در سال 2016 در منطقه خاورمیانه از رژیم صهیونیستی نیز پیشی گرفته است.

نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران نیز در این جلسه به بیان حمایت های این صندوق از پژوهشگران و محققان و اعضای هیات علمی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز سلول درمانی به 44 مرکز در سال جاری

افزایش مراکز سلول درمانی به 44 مرکز در سال جاری