مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 08:252017-09-19بين الملل

ایران و کره شمالی، محور نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل


رییس جمهور آمریکا امروز(سه شنبه) در مجمع عمومی سازمان ملل نخستین سخنرانی خود را ایراد می کند و قرار است در آن از کشورهای عضو بخواهد تا فشارهای بیشتری بر کره شمالی با هدف دست کشیدن از برنامه های تسلیحاتی اش اعمال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات ارشد کاخ سفید گفته اند، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جریان این سخنرانی به برنامه اتمی ایران، بحران ونزوئلا و تروریست های داعش تحت عنوان "بازندگان" اشاره خواهد کرد.

سخنرانی ترامپ که در ساعت 14:30 امروز به وقت گرینوویچ ایراد خواهد شد تازه ترین تلاش وی برای تاکید بر دیدگاه "اول آمریکا" در سیاست خارجه این کشور است که قصد دارد دموکراسی های جهانی را کاهش داده، ائتلاف ها را بر مبنای منافع مشترک قرار دهد و واشنگتن را از اقدامات مربوط به رشد و توسعه کشورهای دیگر دور کند.

بنا بر گفته مسئولان کاخ سفید، ایران و کره شمالی دو مساله مهم و اصلی در نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل خواهند بود.

ترامپ از این فرصت برای انتقاد از سازمان ملل و "سوءمدیریت های بسیار" استفاده خواهد کرد و همچنین درخواست می کند تا آمریکا که بزرگترین تامین کننده بودجه سازمان ملل است به خاطر سرمایه گذاری هایش مزایای بیشتری دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و کره شمالی، محور نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل

ایران و کره شمالی، محور نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل