مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 14:352017-09-18سياسي

ناصری: اصلاح طلبان براساس خرد جمعی برای حضور در انتخابات تصمیم خواهند گرفت


در حال حاضر برای چگونگی نحوه حضور در انتخابات آتی زود است که تصمیم بگیریم اما همواره اصلاح طلبان براساس عقلانیت و خرد جمعی در انتخابات ها حضور پیدا می کنند.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در حال حاضر برای چگونگی نحوه حضور در انتخابات آتی زود است که تصمیم بگیریم اما همواره اصلاح طلبان براساس عقلانیت و خرد جمعی در انتخابات ها حضور پیدا می کنند.

عبدالله ناصری در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با اظهارات اخیر رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مبنی بر حضور انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات های آتی بدون ائتلاف اظهار کرد: به نظر من در حال حاضر سخن گفتن در مورد چگونگی حضور در انتخابات های سال های آتی زود است و باید در مورد این موضوع به صورت جمعی و با در نظر گرفتن مصالح تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان و جریان هوادار دولت به رقم برآورده نشدن برخی توقعاتشان به تجربه هشت ساله دولت احمدی نژاد به واقعیتهایی رسیدم و آن این است که مدار توسعه و پیشرفت کشور به هیچ وجه پیش نمی رود مگر آنکه عقلانیتی بر پایه خرد جمعی که منشا آن خرد به رسمیت شناختن جریانات سیاسی کشور باشد، وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان در سال 92 برای آنکه جلوی تکرار گذشته را بگیرند، کاندیدایی را با قبول گذشته خودش و با در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصری: اصلاح طلبان براساس خرد جمعی برای حضور در انتخابات تصمیم خواهند گرفت

ناصری: اصلاح طلبان براساس خرد جمعی برای حضور در انتخابات تصمیم خواهند گرفت