مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 11:252017-09-18سياسي

واکنش رییس دفتر روحانی به ادعای آمریکا درباره بازدید از سایت نظامی


" رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر بازدید از سایت نظامی مطابق با برجام گفت: دولت جدید آمریکا فرصت مطالعه کردن سند برجام را نداشته است.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات دولت آمریکا مبنی بر اینکه تفاوتی میان بازدید از سایت های هسته ای و نظامی نیست، گفت: به نظر من در برجام همه چیز روشن هست و همه مراحل طی شده است.

وی تاکید کرد: دولت جدید آمریکا فرصت مطالعه کردن سند برجام را نداشته و از همکاری میان ایران و آژانس در این سه چهار سال گذشته مطلع نیست لذا حرف های عجیبی می زند.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: البته حرف های عجیب ترامپ فقط هم در مورد ایران نیست و حتی در مورد خود آمریکا هم حرف های عجیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به دنبال اظهارات نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه در برجام تفاوتی میان بازدید از سایت هسته ای و نظامی قائل نشده است، آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم روز پنجشنبه این ادعا را تایید کرد.

آمریکایی ها قصد دارند موضوعات غیرهسته ای را وارد موضوعات هسته ای کنند تا بتوانند فوائد برجام را برای ایران به حداقل برسانند.

امروز آمریکایی ها خیالشان راحت است که ایران به تعهدات اولیه خود پایبند بوده و از سوی دیگر راستی آزمایی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دفتر روحانی به ادعای آمریکا درباره بازدید از سایت نظامی

واکنش رییس دفتر روحانی به ادعای آمریکا درباره بازدید از سایت نظامی