مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 10:102017-09-18سياسي

سفیر ایران در سوریه: پیروزی سوریه پیروزی ما است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: میدان، پیروزی و شادی ما و سوریه یکی است و پیروزی سوریه پیروزی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد ترک آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفت وگو با شبکه الاخباریه سوریهدر رابطه با پیام بشار اسد، رییس جمهور سوریه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: این پیام عمیق و پرمعنا است و بر روابط عمیق دو کشور در دوره های مختلف در این منطقه تاکید دارد و ما با همکاری و اتحاد توانستیم از مرحله سختی با موفقیت بگذریم با وجود این که دشمنان ما کشورهای بزرگی بودند و کشورهای بزرگ و جهانی از آنها حمایت می کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرحله سخت جنگ را گذراندیم، گفت: میدان جنگ آرام نخواهد شد و این جنگ یک جنگ وحشیانه است اما بدون شک محور مقاومت در خاک سوریه توانست این دشمن وحشی را شکست دهد، زیرا دشمن خواسته های دیگری از این جنگ می خواست اما نتوانست به آنها دست یابد، بنا بر این جنگ پایان نیافت.

اما دشمن به خواسته های خود نرسید و از این نظر شکست خورد و ان شاء الله ما و تمام ملت های منطقه و این محور به پیروزی نزدیک شدیم.

وی افزود: ما جز پیروزی چیزی نمی بینیم و هدف ما پیروزی است و این سرنوشت حتمی ما خواهد بود و نتیجه این عزم و اراده قوی ما پیروزی خواهد بود وبا تصمیمات درست روسای محور مقاومت و اتحاد مردم ما پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در سوریه: پیروزی سوریه پیروزی ما است

سفیر ایران در سوریه: پیروزی سوریه پیروزی ما است