مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 06:502017-09-18اجتماعي

ساعات طرح ترافیک و زوج و فرد تغییر نمی کند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه اعمال چنین تغییراتی با مصوبه شورای ترافیک تهران مقدور است طرح ترافیک و زوج و فرد همچون نیمه نخست سال خواهد بود.

سردار محمدرضا مهماندار در گفت وگو با ایسنا، درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه، اظهار کرد: برابر پیش بینی هایمان احتمالا از ابتدای مهرماه شاهد افزایش 30 درصدی در حجم ترافیک باشیم که این افزایش در ساعات پایانی صبح و همچنین هنگام غروب آفتاب بیشتر به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه در همین راستا مأموران پلیس راهور در آماده باش هستند، گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه نیز انجام شده و ما از مدارس خواسته ایم تا تکلیف سرویس ها را پیش از آغاز سال تحصیلی مشخص کنند تا دانش آموزان از همان روز نخست با سرویس به مدرسه بروند و دیگر نیازی به حضور والدین و خودروهای شخصی در اطراف مدارس نباشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه آیا ممکن است با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد نیز تغییر کند به ایسنا، گفت: اعمال چنین تغییراتی با مصوبه شورای ترافیک تهران مقدور است و تاکنون چنین تصمیمی برای تغییر در ساعات آغاز یا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات طرح ترافیک و زوج و فرد تغییر نمی کند

ساعات طرح ترافیک و زوج و فرد تغییر نمی کند