مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 16:552017-09-17سياسي

تهران به شهری در مقیاس جهانی تبدیل شد


مراسم تکریم سید جعفر تشکری هاشمی - معاون سابق و معارفه ابراهیم شیخ معاون جدید توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، امروز با حضور معاونان شهردار تهران و مدیران ستادی این معاونت برگزار شد.

- در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران مطرح شد تهران به شهری در مقیاس جهانی تبدیل شد مراسم تکریم سید جعفر تشکری هاشمی - معاون سابق و معارفه ابراهیم شیخ معاون جدید توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، امروز با حضور معاونان شهردار تهران و مدیران ستادی این معاونت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، تشکری هاشمی در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه منابع انسانی شهرداری، از مسئولیت به عنوان موهبتی الهی نام برد و گفت: کوته فکری است اگر تصور کنیم تصدی مسئولیت ها برای مسئولان مادام العمر است.

وی با اشاره به این که هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی شود و به ثمر نمی نشیند، اظهار کرد: در این سال ها اتفاقات بزرگی در شهر تهران رقم زده شده و پروژه های مهمی در این کلان شهر به سرانجام رسیده که از جمله می توان حفر تونل ها، ساخت خطوط و احداث ایستگاه های مترو در حوزه حمل و نقل و ترافیک را نام برد.

تبدیل تهران به شهری در مقیاس جهانی معاون اسبق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به تعالی مجموعه کارکنان از جمله تأکیدات دکتر قالیباف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران به شهری در مقیاس جهانی تبدیل شد

تهران به شهری در مقیاس جهانی تبدیل شد