مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 13:552017-09-17اقتصادي

تملک 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک ها


استاندار سمنان از تملک 76 واحد تولیدی این استان توسط بانک ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد رضا خباز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک تملک شده بود که 22 واحد به خود آنها برگردانده شد و بانکها مصمم هستند 54 واحد باقیمانده را به صاحبان املاک عودت دهند.

وی همچنین از پرداخت 4300 میلیارد ریال تسهیلات واحدهای تولیدی استان سمنان در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته 780 واحد تولیدی استان بیش از 4300 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که این رقم در سال جدید افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل بانک پارسیان کشور و رییس کانون بانکهای خصوصی ایران نیز در این جلسه گفت: با ساماندهی بازار غیرمتشکل توسط دولت، بازار به ثبات نسبی رسید.

دکتر پرویزیان افزود: شبکه بانکی کشور بر اساس رهنمودها و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف سازی و برقراری نظم مالی کشور، فعالیتهای خود را آغاز کرده و مهمترین اتفاق در 2-3 سال اخیر آرامشی است که در بازار پولی کشور برقرار شده است.

وی اضافه کرد: این مسأله برای صاحبان کسب و کار و اشتغال اهمیت بسیاری دارد زیرا در این شرایط می توانند رویدادها و نوسانات بازار را پیش بینی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک ها

تملک 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک ها