مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 19:202017-09-14اجتماعي

هشدار هواشناسی از احتمال طغیان رودخانه های فصلی


اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز پنجشنبه با صدور اطلاعیه شماره 9 نسبت به احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها در استان به ویژه در مناطق غربی و شمالی هرمزگان در روزهای آینده هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این اطلاعیه آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر تاثیر و تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر روی جنوب کشور، دامنه های جنوبی زاگرس و استان هرمزگان است که از امروز تا اواسط هفته آینده سبب ناپایداری وضعیت جوی در هرمزگان خواهد شد.

در این اطلاعیه اعلام شده است: در این مدت برای ارتفاعات و مناطق مستعد استان در ساعت های بعدازظهر و شب، رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران و رعد و برق، گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اطلاعیه آورده است: در سایر نقاط استان که شرایط بارشی مهیا نیست با افزایش لحظه ای سرعت باد، بروز گرد و غبار و کاهش موقتی میدان دید افقی دور از انتظار نیست و دریا نیز در بعضی ساعات با افزایش بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد شد.

در این اطلاعیه اوج این ناپایداری ها طی امروز و فردا (23 و 24 شهریورماه) پیش بینی و اعلام شده است: با توجه به شرایط احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در غرب و شمال استان نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی از احتمال طغیان رودخانه های فصلی

هشدار هواشناسی از احتمال طغیان رودخانه های فصلی