مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 13:052017-09-14اقتصادي

دلیل تجمع مردم در مقابل شعبه مرکزی بانک آینده اعلام شد


مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی با اشاره به تجمع روز سه شنبه در مقابل شعبه مرکزی بانک آینده گفت: این تجمع توسط عده ای از سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحل شده "افضل توس" بوده است.

- مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی با اشاره به تجمع روز سه شنبه در مقابل شعبه مرکزی بانک آینده گفت: این تجمع توسط عده ای از سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحل شده "افضل توس" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس کمریی با توصیه به سپرده گذاران مبنی بر حفظ آرامش و اطمینان نسبت به محفوظ بودن سپرده هایشان گفت: متاسفانه برخی شایعه سازان برای ایجاد اختلال در کارکرد نظام بانکی و آسیب زدن به حیثیت آن، شایعاتی همچون بروز مشکلات برای بانک ها منتشر می کنند و سپرده گذاران را برای خروج سرمایه های خود از بانک ها برای رسیدن به اهداف خویش ترغیب می کنند که با قاطعیت ضمن رد اینگونه شایعات، از سپرده گذران محترم درخواست می کنیم با حفظ آرامش، بانک آینده که برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود وظیفه تعیین تکلیف سپرده های موسسه منحل شده افضل توس را به عهده گرفته است، یاری کنند.

این مقام مسئول بانک مرکزی در خصوص آخرین وضعیت مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس گفت: مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس با حدود 1000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تجمع مردم در مقابل شعبه مرکزی بانک آینده اعلام شد

دلیل تجمع مردم در مقابل شعبه مرکزی بانک آینده اعلام شد