مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 10:252017-09-14سياسي

بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان از اهداف منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی است


مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با اشاره به عملکرد این منطقه طی سال ها فعالیت، گفت: بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان از جمله اهداف مهم ماست؛ - چراکه فضای کسب و کار دانش بنیان به مراتب بدتر از فضای کسب و کار مرسوم بوده، از این رو در این راستا اقداماتی از جمله راه اندازی مرکز خدمات رسانی را در پارک منطقه ویژه علم و فناوری انجام دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جهانگیری در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، با تاکید بر اینکه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی فعال تر از مابقی استان ها در این راستا حرکت کرده و همه اقدامات را نیز با ابلاغ غیررسمی استاندار انجام داده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی و منطقه ویژه علم و فناوری هم درد بوده و این دو مجموعه می توانند همکاری های شایسته ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با سازمان جهاد دانشگاهی استان ارتباط تنگاتنگی داشته و امید است که این همکاری ها گسترده تر شود.

جهانگیری با تاکید بر اینکه یک سری شبکه ها در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی ایجاد شد، افزود: در اواخر دوره دولت اصلاحات آیین نامه ای مصوب شد تا کوریدورهای علم و فناوری در کشور ایجاد شود که این آیین نامه در سال های آتی عوض شد و به منطقه ویژه علم و فناوری تغییر یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان از اهداف منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی است

بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان از اهداف منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی است