مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 08:152017-09-14دانش

جشنواره منطقه ای رویش خاوران برگزار می شود


سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش خاوران در 19 و 20 مهرماه امسال خبر داد.

- حسن هاشمی زرج آباد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود، اظهار کرد: مخترعان می توانند با نام نویسی و شرکت در جشنواره های رویش، اختراع خود را در رقابتی سالم مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراعات برگزیده و تسهیل در مسیر آن ها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره های منطقه ای رویش در طول سال می کند.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی بیان کرد: اختراعاتی که در این جشنواره ها مورد تأیید هیئت داوران قرار می گیرند، می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای طی مسیر توانمندسازی اختراع های برگزیده بهره مند شوند.

هاشمی زرج آباد با بیان اینکه این مسیر از سه ایستگاه با نام های اختراع های سطح سه، اختراع های سطح دو و اختراع های سطح یک می گذرد، تصریح کرد: داوری این اختراع ها بر اساس معیارهای میزان تازگی اختراع در سطح ملی و بین المللی، طول عمر فناوری حاصل از اختراع و آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای رویش خاوران برگزار می شود

جشنواره منطقه ای رویش خاوران برگزار می شود