مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1396 ساعت 00:352017-09-13اقتصادي

پیاده روی در میدان راه آهن هم ممنوع می شود؟


مدیر گروه تونل و فضاهای زیرسطحی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حالی از مطالعه طرح انتقال عابران پیاده به فضای زیرسطحی در میدان راه آهن خبر داد که کارشناسان اعتقاد دارند سبک سازی تراز همسطح به نفع تردد خودروها، - تعرض به حقوق شهروندان و مغایر با سیاست های روز شهرهای بزرگ در زمینه توسعه شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنیای اقتصاد نوشت: فرهاد بکیاسا با بیان اینکه طرحی به منظور ساماندهی میدان راه آهن با استفاده از ظرفیت فضاهای زیرسطحی در سازمان مشاور فنی و مهندسی مورد مطالعه قرار گرفته است، گفت: وجود ایستگاه راه آهن، ایستگاه خط 3 مترو و پایانه های متعدد اتوبوس و تاکسی در میدان راه آهن موجب افزایش حجم تردد خودروها و عابران پیاده در این میدان شده است.

همچنین حجم سفرها در این میدان به عنوان یکی از نقاط تبادل مسافر بین مدهای مختلف حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین با توجه به طرح های توسعه راه آهن رو به افزایش است.

از این رو بهره گیری از فضاهای زیرسطحی در محدوده اطراف میدان، در دستور کار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضاهای مخصوص تردد عابران پیاده در تراز زیرسطحی و فراهم کردن امکان دسترسی به ایستگاه راه آهن، مترو، بی آرتی، معابر پیرامونی میدان راه آهن و در نهایت پایانه های اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی در میدان راه آهن هم ممنوع می شود؟

پیاده روی در میدان راه آهن هم ممنوع می شود؟