مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 17:552017-09-13سياسي

سهم خواهی از دولت به اسم حمایت از بیماران خاص!


انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در پی انتشار خبری مبنی بر انتقاد از مصوبه حذف حمایت های بیمه ای از داروهای بیماران خاص که به نقل از فاطمه هاشمی رفنسجانی منتشر شده است، - توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توضیحات رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران درباره انتشار خبر انتقاد "هاشمی" از مصوبه حذف حمایت های بیمه ای از داروهای بیماران خاص که در نشست خبری بنیاد امور بیماری های خاص عنوان شده است، بدین شرح است:"دولت دوازدهم با حضور پرشور مردم در انتخابات سال 96 و کسب رأی 24 میلیونی، کار خود را از هتفه گذشته آغاز کرده است.

سهم خواهی از دولت از سوی نهادها، جناح ها و افراد خاص برای دستیابی به اهداف خود، به یک شیوه مرسوم در ابتدای تشکیل دولت ها تبدیل شده است.

اما آنچه جای تعجب و تاسف دارد استفاده ابزاری از نام مردم و بالاخص بیماران برای ایجاد فشار و هجمه به دولت جدید است.

شیوه نخ نمای واردکنندگان غیرحرفه ای که با واردات دارو از کشورهای non-regulated، تنها به سود مالی خود و نه کیفیت زندگی بیماران فکر می کنند و هر چهار سال یک بار، در پایان دوره مسئولیت رییس سازمان غذا و دارو و یا آغاز دوره مسئولیت رییس جدید سازمان، جراید و شبکه های اجتماعی را از بی کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی از دولت به اسم حمایت از بیماران خاص!

سهم خواهی از دولت به اسم حمایت از بیماران خاص!