مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 17:552017-09-13اقتصادي

اسمتان را روی برگه امتحانی بنویسید، دیپلم قانونی بخرید!


در میان غفلت و بعضاً همراهی مسئولان اجرایی، بیماری و فساد در تار و پود ساختار آموزشی کشور ریشه دوانده و ماهیت و ارزش علم و دانش را به مرز نابودی کشانده است.

- شرایط تأسفباری که سبب شده مراکز غیرقانونی فراوانی با اخذ مبالغی مشخص به شهروندانی که از تحصیل بازمانده اند، مدرک تحصیلی بدهند؛ مثل مؤسسه ای که مدیرش تأکید دارد با شش میلیون تومان می تواند دیپلم برق، کامپیوتر و گردشگری صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ شرایط حاکم بر نظام آموزش کشور از مرز نگرانی گذشته و به بحران های فراوانی گرفتار شده که اگر برای حلشان اقدام عاجلی صورت نگیرد، دیر یا زود پیامدهای منفی آن جامعه را به تباهی خواهد کشاند؛ بحران هایی مثل فروش مدارک تحصیلی که ساختار آموزش و پرورش و با همراهی برخی کارکنان این مجموعه در جریان است و گویا اراده ای برای مقابله با آن نیز وجود ندارد.

صرف نظر از بی عدالتی های اجتماعی فراوانی که در ساختار آموزشی کشور وجود دارد و باعث شده تا برخی دانش آموزان در مدارس بسیار مرفه و با هزینه های هنگفت و بعضی دیگر، در کپر و چادر تحصیل کنند و یا شرایط پر اشکالی که هدف از تحصیل را در مدارس کشور به جای آموزش سبک زندگی و افزایش رفاه به سمت جواب دادن به تست و قبولی در کنکور کشانده، نشانه های شوم دیگری نیز در این مجموعه به چشم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسمتان را روی برگه امتحانی بنویسید، دیپلم قانونی بخرید!

اسمتان را روی برگه امتحانی بنویسید، دیپلم قانونی بخرید!