مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 14:352017-09-13سياسي

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه خواهران و جامعه الزهراء(س)


آیت الله سبحانی با بیان اینکه منابر مبلغان زن می تواند در زنان اثر بیشتری بگذارد، عنوان کرد: طلاب در الزهراء(س) باید 10 درصد در مسیر اجتهاد بروند و مابقی برای تبلیغ تربیت شوند؛ - زیرا نیاز در این عرصه بسیار زیاد است و ما مبلغات کم داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله العظمی جعفر سبحانی امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه خواهران و جامعه الزهراء(س)، گفت: قبل از اسلام کسی برای زن ارزشی قائل نبود که قرآن با صراحت فرموده است وقتی دختری متولد می شد ضد ارزش بود و او را زنده به گور می کردند و چهره آنان از این مولود، سیاه می شد.

وی با بیان اینکه باید آیات قرآن را با مقتضیات زمان و مکان تفسیر کنیم، عنوان کرد: جایی که خداوند برای بنی آدم تکریم قائل شده، میان زن و مرد فرقی قائل نیست و طبیعت مرد و زن هر دو مصداق آیه وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَی کَثِیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلًا /70 اسراء است.

این مرجع تقلید اظهار کرد: طبیعت در هر دو موجود یعنی زن و مرد یکی است؛ همان طور که فرموده است: مِنْ أَجْلِ ذَلِکَ کَتَبْنَا عَلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه خواهران و جامعه الزهراء(س)

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه خواهران و جامعه الزهراء(س)