مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 13:252017-09-13اقتصادي

صادرات هندوانه رکورد شکست


هندوانه باز هم مانند ماه ها و سال های گذشته در صدر سنگین ترین صادرات محصولات کشاورزی قرار گرفت و با بیش از 503 هزار تن در پنج ماهه امسال حدود 18 درصد بیشتر از پارسال شد اما با وجود افزایش دو سنتی قیمت این محصول نسبت به سال گذشته همچنان جزو ارزان ترین و آب .

- هندوانه باز هم مانند ماه ها و سال های گذشته در صدر سنگین ترین صادرات محصولات کشاورزی قرار گرفت و با بیش از 503 هزار تن در پنج ماهه امسال حدود 18 درصد بیشتر از پارسال شد اما با وجود افزایش دو سنتی قیمت این محصول نسبت به سال گذشته همچنان جزو ارزان ترین و آب دارترین صادرات ایران محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پنج ماهه نخست امسال 503 هزار و 798 تن و 635 کیلوگرم هندوانه به ارزش 97 میلیون و 798 هزار و 33 دلار به 29 کشور مختلف صادر شد که نسبت به همین بازده زمانی در سال گذشته حدود 18 درصد از نظر وزنی و حدود 33 درصد از نظر ارزشی افزایش یافته است.

بلاروس، اتریش، آذربایجان، آرژانتین، ارمنستان، استونی، افغانستان، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، بحرین، بلغارستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، رومانی، سوئد، عراق، عمان، فدراسیون روسیه، قبرس، قزاقستان، قطر، کویت، گرجستان، لهستان، مجارستان و هلند مشتریان هندوانه ایرانی در پنج ماهه نخست امسال بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات هندوانه رکورد شکست

صادرات هندوانه رکورد شکست