مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 09:252017-09-13اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری یزد، صندوق برتر کشوری شد


صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در دو سال گذشته علاوه بر اصلاح فرآیندها، توسعه خدمات جدید و اصلاح چارت سازمانی، رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته است و با افزایش 100 درصدی سرمایه ثبتی، - رشد سه برابری میزان تسهیلات اعطایی، افزایش بیش از 30 برابری در میزان سرمایه ‎‎ گذاری در طرح ‎‎ های فناورانه، توسعه قابل توجهی داشته است به نحوی که در سال 96 به عنوان صندوق برتر پژوهش و فناوری کشور برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سپهر مدیر عامل این صندوق که از سال 94 مدیریت آن را برعهده دارد، در مورد سابقه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد می ‎‎ گوید: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در سال 83 با سرمایه 10 میلیارد ریال و با ترکیب 49 درصد بخش دولتی شامل دولت جمهوری اسلامی ایران، پارک علم و فناوری یزد، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی یزد و 51 درصد بخش خصوصی به ثبت رسید و از ابتدای سال 1385 فعالیت اجرایی خود را در زمینه اعطای تسهیلات آغاز کرد.

وی اضافه می ‎‎ کند: این صندوق جزو اولین صندوق‏‏های پژوهش و فناوری کشور است و در حال حاضر سرمایه خود را به 70 میلیارد ریال رسانده است و تا سال آینده آن را به 105 میلیارد ریال افزایش می ‎‎ دهد.

به گفته سپهر، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد هم اکنون با شش نفر پرسنل در مرکز فناوری اقبال(پارک علم و فناوری یزد) مستقر است و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری یزد، صندوق برتر کشوری شد

صندوق پژوهش و فناوری یزد، صندوق برتر کشوری شد